Monday, May 9, 2011

CE BUKAK..CE BACA...CE CITE..HAHAHA...

bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyerrr,,,haaaa...amek kaw!mmg bosan,,,,,nk study tuk exam mls lg,,,hehe...nk kua ngn buah hati tk taw nk g mne dh,,,,nk tgk tv tkder cter best,,,,nk bt keje sekolah yg tertunggak pon mls,,,,nk borak2 ngn kwn2 pon sumer bz,,,,ada yg duk on9...ada yg duk melayan jiwang cter korea..ada yg duk gayut....adui~~~sgt3 bosan,,,

taw tk??lam fikiran ngah pk ape??aku pk nk mandi kolam...or nk mandi air terjun...waaaa~!!bestnyer mlm2 gni dpt apa yg diidamkan,,,kan?hehehhe...ngada2 tol....

so,,,,tuk mengelakkn diri dr bosan...baik lah aku melayan perasaan kt diary aku neh,,kannn.....tp,,apa yg nk aku cter? ce cite ana..ce cite...hehe

hmm,,,,today...aku p Taman Tengku Anis lg,,dh dua hr dh p sna,,,,joging,,,skipping,,,men badminton,,,senamrobik,,mcm2!!!ya!!aku berpeluh2 tahap maksimum~~hehe....biasalah,,,on diet skang..hehe,,tkder lah...dr duk tido tertunggengg kt umah..baik aku bersenam n hapuskan lemak2 yg dh nk muncul kt my body ni~aumm!haahahhaa...

pastu kan,,,pastu kann..hehe,,(nada ngada) pastu tkder pape lah!

eh2,,fah ngintai aku bt ape laa...adui~~kantoi suda duk taip2 diary~!huu~~sadis2,,,jap ag mesti diorg2 ni bca..dak2 umah aku ni pantang sket klau aku tulis diary aku nih...mesti meroyan2,,,hehehe...

alang2 dh ckp sal dak umah ni,,,nk ngumpat2 la sket,,,,hehe....


fah!tq sbb edit gmbr kiter2 sume santek2~!tq2,,,cayam fah!
 dan skang fah ngah gayut dah~!hehe

comey!!!

nadia, lin n mira plop duk layan cter korea playful kiss!!mcm best jer cter tu,,,tiba2 je aku dgr ada yg duk menjerit2,,tepuk2 bantal,,ketawa2..hihi..

kena tgk jgk nih!

farah plak ngah on9..maybe duk pilih2 skirt yg mne nk beli kot,,,dan yg sblom ni die dh berkenan yg ni..hihihi..

sgt hot ok!!

nad plak duk membasuh baju die dr td lgi,,,smpai air keluar pon tk pasan...hehe..sbb asyik duk on9 jgk,,cari lagu omputeh mne lg tu nad,,share2 la,,,hehehe

basuh jgn tk bsuh~haha

haaaa~~~kesimpulannyer!!bosan aku mlm ni dh terisi la ngan kawan2ku yg comey lotey ni~~
luv u fah,lin,nadia,nad,farah n mira!!luv u sumer2...dah2 la tu bt keje msg2,,,cu kter dekatkn dri sma2...jom la~~=(..huhu...k la..nk titow~!night world!peace ya!

2 comments:

  1. hei..hanna...camner tetibe leh lak terkuar hanna punye blog nie..nak cari love in cage...tapi tetibe kuar hanna nye blog...heran la.. heheh pe pun fiz dah follow hanna.. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. haha...tq fiz...biasalahh...cri gmbr yg sma kn sumer..gagagaga

    ReplyDelete