Friday, May 6, 2011

HATI INI BUKAN MiLIKMU LAGI


Kenangan itu,,
datang kepadaku lagi,,
membuat aku terampai tinggi,,
kembali ke masa silam,,
di mana aku tersenyum,gembira,bahagia,,
menjalani kasih sayang antara kita,,
di mana aku mengenal makna cinta,,
ingin saja ku bawa diriku kembali ke sana,,



kenangan itu,,
jangan lagi kau datang kepadaku,, kau hanya membawa kebahgiaan palsu,,
yang hanya menyiksa jiwa merindu,,
kau hanya membawa sejarah hitam,, 
yang penuh dengan kesengsaraan,,,
menumpaskan ego seorang wanita,,
air mataku ini jadi saksinya,,




kenangan itu,,
perlukah aku menyorokkanmu,,
di celahan rimbunan memori indah?
atau di celahan sejarah hitam?
perlukan aku membuangmu,,
dari rimbunan memori indah itu?
ingin saja aku membuangmu tapi apalah dayaku,,
hanya kerna kau berjaya padaku,,
mengajar erti kasih sayang dan cinta suci,,




Andai kata aku berhenti tersenyum kepadamu,,
Andai kata aku sudah menyakiti hatimu,,
Andai kata aku lari dari hidupmu,,
Ingatlah bahawa aku pernah wujud dalam hatimu,,
dan kau lupuskanlah aku dalam hatimu,,
lupakan kenangan-kenangan itu,,
bencikan aku sepenuh hatimu,,
sebab itu yang aku mahu,,
untuk kau terus bahagia,,
dan mengecapi erti bahagia yang sebenar..
maka ampunilah aku kerana HATIMU bukan lagi MILIKKU dan HATIKU bukan lagi MILIKMU..






No comments:

Post a Comment